Sälen/Påsklov

För länge sedan. har hunnit med att vara i sälen en vecka, utan att komma hem med gips och jag är jätte glad för det. Jätte kul vecka med mycket skidor.

Kom hem söndag coh sedan börja jobba mån, tis, ons, tors, lördag.
Helt död efter torsdagens 12 tim pass men det blev ändå en liten utgång efter den. kul att träffa Lisa&Stina lite.
 
Ja, dagen i den har bjudit på sova&fotboll.
Morgondagen blir lugn kanske en liten staden titt efter kläder.
+ att jag måste berätta att jag och mamma va på marieberg i onsdags innan jag började jobba coh påvägen dit så klämmer hon ut sig.
- Du kanske skulle behöva ett par skor?
Tänkte svimma men jag körde så jag log bara och det slutade med att jag kom hem med fyra par.
+ att jag var med Lena&ida på marieberg i fredags och hittade tre par till (:  Sju par på en vecka och pappa kunde bara skratta.

Ja, skulle behöva ett rum med endast skor.  fåt titta på någon hylla eller något.

Ombygnad på övervångingen oxå. Riktigt bra blir det.

dax för lite arsenal-chelsea
  Pusshjärtat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0