Turkiet 08

Sådär har man tagit igen sig lite från gårdagen.
Veckan:
Lördagen började väl inte sådär bra som man hade hoppats på! oruten börjar redan när vi ska åka. jag skulle börja köra (blev att jag körde hela vägen) börjar backa bilen, känns som jag körde på något och kollar bakåt. Nej det va ingeting frågar mamma men hon såg inget. Kör lite mer bakot och hör hur det låter under bilen. Så ser man pappa vilka med fulla muggar att jag ska köra framåt. Så säger mamma:
Just, resväskorna.
så mamma hade allså stalt sesväskorna bakom bilen coh inte stalt in dom i bilen som hon trodde. så min västa va väl lite sådär halv hel. Puh.
väl framme på arlanda skulle vi parkera bilen. Mamma som skulle leda mig dit gjorde så jag kom in på nåogn ficka så att någon ville hoppa in i bilen. men tillslut kom vi fram.  allt gick som det skulle hla vägen ner och våra väskor kom med oturen sist av alla. och jag måste påpeka att alla mina kläder låg kvar i väskan:)
Söndag:
Turkisktbad hela dagen. som tur va va det lite monligt (sisådär 4-5 moln på himmelen:) ) haha men det var jätte skönt! så som vanligt senaste åren vi har åkt blev mamma magsjuk på eftermiddagen när vi kom hem så jag gick runt i side och strosade lite. käkade jordgubbar&körsbär :) så till kvällen blev mamma bättre så gick vi ut och käkade.
Måndag-fredag va det stranden&poolen hela dagrna. kallaste dan låg på 32 i skuggan :)
lördagen blev vi kvar på hotellet hela dagen. badade i poolen och fixade pedikyr och jag ska aldrig mer göra om det!
när bussen hämtar oss 20.25 så får vi en fartdåre så deet tog väl 40 min att åka till flygplatsen som brukar ta minst 1h.  väl inne ser vi att flyget är försenat skulle gå 00.20 och det ska nu gå 01.20. hatar verkligen att vänta. försökande till att sova går ju mindre bättre när barn skriker så det bara tjuter i örona. så planer blir tillslut försenat ca 1.30h.
allt går som planerat ända hem och kommer inannför dörren 10 över 8 på söndagen. helt död!

dax att fara till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0