seger

ja, började jobba sju imorse men lyckades sluta tolv. åkte till pålsboda och kollade på film. fikade lite sen hem för fotbollsmatch.
Arne ringde när vi va och handlade och frågade så det va 100 att jag kunde vara med. och sa satidigt att det fanns en avbytare. hoppades på att det skulle vara jag eftersom jag inte har tränat för än början av maj. men olyckligtvis va det inte jag. åkte till askersund med förväntan att få storstryk men åker hem med en 11-0 seger. tack
imron tar gubben studenten så det bir till att fira. med kanske lite träningsverk efter 80 min fotboll
sova och kolla på beckfilm. kommer kännas tomt utan snutte.
så jävla sugen på marieberg oxå! puh

patrik<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0