oooh vilken underbar helg.

trött, halvsjuk (känns det som), mätt, glad och ja, allting man kan vara i motsatt och allting.
klarade av gårdagens tolvtimmars pass. ganska skönt att det va just amanda som va där. tiden gick så mycket fortare, men mellan sex och åtta när man va själv. känndes som en hel dag. inge folk, ingen man kunde prata med eller något. åkte iaf hem till patrik för att han skulle ha fixat mat och allting. Haha trodde jag, hade fått ett sms "köp grill ja sånt man tänder med) självklart gör jag det. men inet är fixat när jag kom. och hungrig som en utsvulten ko. blir det en grannen. gott! kollade på speedwayen sen va det nannakudde.
08.31 då va jag vaken för att duscha och fixa till jobbet. stämplade väl in 09.56 som alltid. blivit någon gammal vana. och stämplade ut exakt 16.00 som om jag hade väntat på det hela dagen. nu blir det semester. mamma vad jag har längtat. imorn blir det stan med mamma&pappa sen tisdag en heldag med hanna!

fundering och lägga mig i sägen och ta ne jonblund med en film. hur ska jag annrs kunnde se finalen ikväll?
ja, myspys

Kommentarer
Postat av: Hanna

Wihooo!

2008-06-29 @ 21:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0