ny student och ny jobbare.

sådär. har man tgit studenten oxå. dagen man aldrig kommer att minnas om man säger så. saknar redan faktiskt dagarna med klassen.  frimpa va väl sådär på kvällen men det dög helt klart!

Va på balen på fredagen oxå. mysigt men långtråkigt. fick åka hem tidigt för jag skulle börja jobba sju på lördagen.
ja, lördag jobb, söndag va det sov men det blev match men händelser. Måndag träffade jag lisa på stan och jobbade halv fyra till halv nio.
tisdagen tillbringades med stina. riktigt kul att träffas igen och man känner att man har missat allt för mycket!
idag har jag jobbat oich hoppades att få åka till marieberg imorn men jag blev påtvingad att jobba så det blir nog inget av det heller.  fredag tar patrik studenten coh fira honom hela dagen. lördagen blir pepp inför sverigematchen! och så hade familjen/släkten larsson släktträff.
längtar tills en heldag på marieberg!

Fick ett paket på studenten, stependium hohooowo.

Puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

Då måste du komma in och hälsa på på Cubus =)

2008-06-11 @ 20:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0