midsommarkläder

Som sagt var det bestämmt sedan igår att jag coh Stina skulle ta en sväng på marieberg idag. hittade endel saker
två klänningar
en jacka
en stickad tröja
en kjol
tre tunikor
 så jag hittade kläder till både midsommarafton som kommer att tillbringas i sköllersta sedan midsommardagen som kommer tillbringas i brevens!
men jag är fortfatade lite skeptisk att jag inte köpte den gula jackan. och så måste jag hitta ett bälte& en skarf till fredag och lördag.
kollade lite smhi nyss och det blev väl ganska lugnande men kallt.
så nu ska jag snart iväg på fotbollsmatch som jag verkligen inte orkar och vill vara med på.

ja dax och börja packa nudå.
Pussipatrik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0