måndagsdag

tack för denna dag mam&pap. en skitig pojkvän som gör så man aldrig får sovmorgon. tack! så vi åka in till stan runt nio. hemlisar vi gjorde där och det blev även en sväng i  kumla för en hemlis. Älskar hemlisar!

hanna och jag ska ju göra en dag för oss imorn. stan och utgång! låter väl inte helt fel.  Men när jag kom i min tanke, om vi skulle åka på en tripp så varför inte båt? till åbo eller nåt? har inte överlagt det med mitt resesällskap men det kommer snart. annars får hon spöa ner mig via msn eller sms:)
fick biljetten till skogsröjet idag. bara jag som har eller? får åka själv!

nej nu är jag laddad. blir nog att sova i pålsboda idag, just final fotboll igår. riktigt najs! vivala spain? Puss på gårdagens kvällskväll!

ja, dax att packa o se vad man ska ha på sig imron.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0