hardhardhardwork

puh, helt slut efter en hel dag med jobb. plus att jag fick min bror att stå med mig hela dagen.
men så nu är dom två dagarna slut på svea skadekontroll. och imonrgon börjar jobbet på maxi som vanligt. blev peppad när ulis ringde och sa att jag kunde börja 8 ist för 7 på fredag så kunde man vara lite piggare på kvällen om man skulle hitta på något trevligt. men så ringde basse och "förstörde" min tankar. (och lika glad är jag över pengarna). så jag ska jobba lördag&söndag oxå. woooho.
imorgon 11-20
freda: 8-20
lördag 8-20
söndag: 10-16

nästa vecka är jag förhoppningsvis ledig lite. så jag tänkte ta med en sväng runt om i sverige. (kanske) känns jätte tomt att åka själv men kanske får med mig någon medhjälpare. tänkte iaf bege mig till förvi någon dag eftersom jag saknar bruttan där uppe för mycket. sjukt mycket!

idag fyller inte mindre än sunkan. Grattis pluttan!  och igår va jag med killen&hans släkt och kollade på speedway. riktigt kul pluset va väl att dom vann oxå! tummen upp.  och tummen ner för frimis! skit ställe!!

sådär. eftersom jag inte skrivit något kul kan jag fortsätta med att jag va ute coh sprang igår. och ja, jag ahr träningsvärk. tänkte köra lite styrka idag så jag får mumsa lite till fotbollen ikväll. komigen turkey! på tal om. kanske blir att åka dit en vecka i augusti :) riktigt sugen!

jaja, slut tjatat.
Patrik<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0