fredag den 13&studenten

Sådär, jag klarade av fredag den 13 utan att det hände något. okej det va mycket minnesvärt men inget som hände just.
Dagen började bra med långprat med Stina. snabbt i i duschen sen kom mamma och hallsberg och se när patrik skulle springa ut. fina va grabbarna när dom kom nästan sist och jag tyckte verkligen synd om dom och va tvugna och stå där! Kramar och pussar sen upp och kollar när han och Robin åker runt i "den snyggaste bilen" lång tråkigt fö att det var helt dött. där ser man slillnaden mellan hallsberg och örebro! åker hem till honom och träffar släkten&sedan drar han till robin coh vi hämtar johanna kommer hem så väntar stina på oss lagom lullig:)
fixar ordning oss och åker in till hanna som precis har slutat jobbat!
GÅr till mm som va så himla mysigt! känndes som amn kunde sitta dör hela kvällen coh bara prata. träffade även helen som man inte har sett sen studenten. går vidrare till frimpan och ser att det är vakten som va lite sne mot mig sist jag va där. kom in så träffade man lite folk sen gjorde Hanna och jag kvällen! Hel kul kväll som slutade att vi nästan kom ut helt sist känndes det som. Så åkte jag&patrik hem och sov hos mig. mys!
lördagen var som vilken bakisdag som hellst, trodde jag ja.
Släkt träff med hela släkten Larsson. grattis 74 pers eller vad vi va. men det va mysigt med gill, fotboll&bränboll som larsson klanen vann och jag va en av hejarklacken.
Dagen till ära fyller min pappa år. (sussie vart är du?) så ringde jag imorsre och kollade upp vad odm gjorde så vi kunde hitta på något kul. så jag, patrik, loppan, emil, mamma, pappa, tomas&lena åkte till hjortkvarn och käkade glass. och måste tillägga att tomas (patriks pappa) käkade 13 kulor glass:)
hem coh sen så fyllde theres (patriks kusin) år så en sväng fit och sedan hem och hylla farsgubben. Bosse&annika va här och berättade (som jag hade glömt) att dom ska till buggan i två veckor den 12 augusti. blä va inte tråkigt)
sitter nu coh kollar på fotbollen. Sappar lite mellan matcherna.
så imorn blir det marieberg med stina för att hitta midsommar kläder!

        <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0