dessa dagar.

hur bra man igentligen har det. kan man aldrig förstå, just nu är jag bara trött och vet inte vad.
Midsommarafton va väl som jag hade tänkt mig till en början, sen sket det allt sig. Samma dag bara några timmar innan så pratade jag och hanna på msn varför man inte åket bort över midsommar? känns som att det är den dagen som är aningen överskattad och man ska räffa nytt folk. men vad göra man? sitter i sköllerstas egna håla. visst ska man inte klaga men det kan väl aldrig gå bra? Midsmmardagen blev det inte någonting. Arg, sur, förbannad, trött och allt det där.

Midsommarafton gick jag iväg med dom två bästa jag nästan har och pratade om allt och inget. hur man kan ha så kul när man är tre personer är nästan konstigt. sen när det slutar med att alla tre går t varsitt håll också. fan!
när man själv lägger sig i sägen och verkligen börjar fundera varför allt händer när amn är full? bara för att man vågar stå för mer saker då. det är ju sjukt! och nu kommer man väl inte vara mer krogen på hela sommaren för att frimis har fixat 30+ på fredagar och 25+ på lördagar. jävla skit ställe!

igår åkte vi iväg till farmor att äta. hon pratade om allt mysigt hon hade varit med om på midsommarna hon hade när hon va "ung" hade dragit iväg med sina tjejvänner hon sa själv att hon inte kännde alla sådär jätte bra men hennes närmaste åt alla håll va med. satt en hel kväll på en stor sten vid västkusen och bara pratade och skrattade. varför inte? kan nästan offra mig att sova i tält bara för att!

ska väl inte klaga mycket mera. en lite roadtrip på det här skulle man inte tacka nej till!

fan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0