veckan plus helgen som va

lördagen:
började jobba åtta och det kändes som längsta sovmorgongen på länge. så himla skönt!  gick som flyt att jobba och sedan fort hem för att ladda till den oplanerade kvällen. Åkte hem till rebecca där lena skulle hämta oss och sedan in till martina. Får väl säga att det var en trevlig kväll med för lite lång tid på natten.
Söndagen: Klockan ringde halv nio för avfärd mot pålboda och sottern. låg där hela dagen och njöt av min lediga dag.
Måndag: 06.19 ringde klockan. och stämplade ut 17.06 ja, en vanlig dag på jobbet. sedan hem på kvällen för att packa och åka ut på sjön för att sova ute på en ö. mysigt va det men jag säger det. Att inte sova i en vanlig säng går inte ihop med mig, (tisdag) vaknade halv fem coh sedan inte kunde somna om för att solen va i fejan på mig. Sen jobba. Åkte iväg md pappa, Tomas, gunnar, emil, Josse plus två kompisar till gunnar på speedway. alltid trevligt med inge kul när dom inte vinner. hem coh sov hos patrik.
Dagens: LEDIG! och sol va det oxå. pratade med stina så hon kom hit sen åkte vi ut på sjön med hanna&marcus. trevligt och sedan nu är jag hemma, sugen att lägga mig framför tvn för att sova lite. eller om jag ska ut och gå lite det är min fråga.

Ja jobb tors&fredag sju till fem. sen i helgn blir det vinlördag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0