svensk sommar

ja, nu har den verkligen kommit. regn, regn, regn. när man äntligen på semester och kan sola så blir det regn. nästa vecka när man ska jobba 6 dagars kommer det va så pass mycket sol att man tror att man är utomlans.
Men kära vänner, letar resa för fullt just nu, slutet av augusti? låter väl ganska skönt om jag får säga det själv. så då har man jobbat arslet av sig och sedan komma iväg en vecka sen jobba vidare.

Fredag kan det lätt bli utgång, kollade på schmat igår coh jag jobbar om det var tre eller fyra lördagar irad nu. + att klaras har öppnat. så här sitter jag i min ensamhet (ja mamma duschar och pappa är ute) ska väl snart lägga mig och kolla på en film. tänk att familjen skulle in och kolla på tapeter? till badrummet men det hade pappa tydligen gjort själv imorse så nu är det klart.

läste oxå på aftonbladet att det va en tjej på sjutton bast som va tre barnsmamma. ligger för mycket efter. men hela livet framför sig. måste vara jobbigt!

ja, som min granne ringde oc h sa nyss, du får hoppa in i solariet och beställa en resa utomlans. Skulle man väl inte tack nej till?

Puss till resekompis sökes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0