story

första man ser på jobbet, jossan kan det bli bättre? knappast och snackar sönder så kommer Sanna och Lena intrippandes. härlig start på en bra dag. massa beställningar till tolv så det va påt direkt. men slutade iaf inte senare än fem så det va finfint.
skulle träna idag, men jag är helt slut orkar knappt röra på mig. blir att bara åka till pålsboda och sova. sen ringer klockan kvart över sex och slutar jobba fem. sen på 50-års kalas till mitt i natten. men onsdag eftermiddag är jag ledig. slutar ett så det är en guld tid! det blir en tränar kväll och en träffa kompis tid. inte för att man inte har tid annars men blir så lite tid när man slutar fem. och vänner är viktigt!

ja, marcus sa att han skulle till grekland två veckor, nej va skönt att komma iväg för honom. hoppas man kommer iväg någongång!

ja, imorn onsdag. ja!
Patrik<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0