p for party

yes, dagen till ära är det dax. ska sanrt åka till farmor&farfar sen är det att börja ladda. pappa och jag va och handlade imorse, tog tid när man skulle prata med alla. låter konstigt men jag gillar verkligen mitt jobb. känns som man inte kan ha bättre jobbarkompisar. dom gör ju nästan hela jobbet. plua att Andreas pratade mig i torsdag om jag ville ha fast, woooho men den dagen va jag tjurig hela dagen nästan och sa att ajg skulle tnka på det. men han förstod direkt att jag svarade ja och firades som vanligt med en torsdag&fredag alá köket. längtar nästan tills på måndag och vi kommer ha så mycket att göra eftersom det är löning:) blev ju två lönelappar denna månad:)

sitter och övar till skogsröjet:) om jag kommer iväg dit. mycket mer vill jag utomlans, snälla jag vill hitta drömresan som jag gjorde i maj! 

ladda! kvällen blir: harrys, frimpan, mm, pasta, lena, pitchers, klaras eller satin. Herregud vad det finns krogan i lillstaden:)'
(med mitt smultronvin)

patrik<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0