för tidig morgon

när man äntligen är ledig så väcks man på något sätt. va min och patriks lediga dag. fast vi inte skulle vara med varandra på dagen hade vi tänkt oss en riktigt mysig frukost. men hans jobb ringde halv åtta och han fick åka och jobba. jaha då satt/sitter man här själv och hör hur brychan ligger och snarkar.
kan lätt bli en träff med hanna idag. har faktiskt tänkt på att åka till marieberg eller nåt. det är ju löning på fredag och kanske skulle behöva lite nya skor. mamma hade tydligen lämnat in mina favorit pumps till en skomakare så det tackar jag för. kollade på lyxfällan igår, vilket folk.

och jag måste berätta att jag hittat något jag inte får missa. paradise hotel. hur bra är det inte? med Olida haha.
Ikväll ska jag åka med patriks farmor&farfar på speedway. hoppas nu verkligen att dom vinner. nej, dax för frulle och en film. sedan väcka Hanna som jag brukar vara ganska bra på sen åka iväg med nosan:) jag älskar verklien henne!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Camilla

Godmorgon sötnos! hoppas du får en underbar dag det ska tydligen bli solsken idag:)

2008-07-22 @ 08:53:08
URL: http://camillaaggeborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0