this is it

dagens bravader, ingen som kommer att förstå. allt blev försenat&Akuten allt blev fel denna dag. Skönt att den snart är över iaf.
Död träning igår. intervallträning på 500m, ute typ 40 min sen styrka och boll på det. jobbigaste på länge om jag får säga det.

Hoppade in en snabbis på aftonbladet. hittade denna, även om jag precis har fått en ny var den snygg.

Sådär halvskön färg och allt.
Vet inte om dom skojade och jag orkade inte läsa men 700 spänn. Nästan värt en krogen telefon!  Haha

Jo, krogen imorn men pilglorna hanna&stina!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Tu Madre

Hej, jag har en gissningslek på min blogg just nu.
Spana in och var med!

2008-01-24 @ 17:49:00
URL: http://www.tumadre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0