fynd

Ledig dag så fattar jag inte varför man åker in till skolan. Men jag gjorde det.
Va sjuk innan lovet så jag gjorde klart två prov som jag missade då.  Så nu ska man itne till virginska förns 27 mars.
Knallade upp på stan hittade riktiga fund. Tre örhängen+två armband+ en party väska skulle  kostat typ 350:- fick det för 82:- lycklig.
Fyndade ett par byxor på Zara, vanliga jeans hade kostat 400:- fick för 129:- sparade nästan 400:- på denna dag.
Min vita termosar skulle kommit men dom kommer senare idag. Mamma får hämta dom på måndag!

Kvällen blir mys/barnvakt hos Patrik och sen kanske fyllechaffis åt mamma&pappa Da paxio ja, tro det eller ej :)
Kolla hsb-pålsboda imorn innebandy

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0