Shopping

blue moon.
helt vanliga dagar nästan. Onsdags fick jag springa, och då menar jag verkligen springa till tåget. Skulle in till stan med elina och sendan häma racer car.
Blev en snabb hittar dag.
Inskaffade:

 
väskan som jag har kollat på så himla länge och ett par
pumps som jag bara kännde för.


Och bliksten ska bara där JA.
Hitta denna på gina. Helnöjd när man ska utomlans och har brännt axlarna lite lagom.

Ja, började tolv och slutan åtta igår kväll. Allting slyter på som vanligt och helgen är redan fullbokad.
Ikväll är det delad mening om jag ska ut me Matilda eller inte. Men slutar åtta så det känns lite sent.
Annar blir det mys i pålsboda med Plutten.
Morgondagen börjar med Staden och sendan hem och sy balklänningen hela dagen och hela söndagen.
Woho, fick redan på igår av Rebeca att balen är den 6 juni 1-0 kul och ha den dan efter sutdenten

ja, frulle nu och sen iväg till kumla&maxi

Ha en trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0