veckans slut.

jag kan klaga på veckan ganska mycket, mer tror att det har mer varit bra!
aldrig varit ute två gånger på en helg, nu har det blivit det och så i onsdags.
det bästa är att jag tror att jag är rädd att bli full, om jag skulle ramla eller något. visst i onsdags kändes det lite men annars som igår va jag nykter.... nästan.

sitter och va peppad för att träna, så är det ingen. så jag och pappa sitter coh kollar på skidor och käkar clementin. väntar på att mamma ska komma hem så ska vi ha lite mys söndag med famlijen.

en  ny jobbvecka. en vecka med en lördag som jag hoppas blir något på kvällen.  tänk att jag kan planera, utan att det blir sura miner!

kanske missade jag att skriva att jag va på klaras igår, dåligt med folk!

Tack ni som gjorde min helg underbar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0