tack

gårdagens morgon/dag va det jobbigate på hela året, jag va inte bara trött utan allt skulle bara ut. måste faktiskt säga att jag måste ha en av världens bästa chef och världens bäsa jobbarkompisar! helt utmattad kom jag hem och va laddad, för utgång. En måndag! haha in till stan och upp till morfar för jag skulle sova där på natten, men hur långt kom jag? till hans soffa och där tvär slocknade jag. vaknade av att han frågade när jag skulle ut, då va klockan elva. Oj, kollar till mobilen jo den va ju död. fan glömde laddaren hemma. men efter att ha kollat utsiken i kanske en timm så lade jag mig igen och somnade med tvn på och vaknade med the voise. hem och snart ska Stina komma och göra min dag bra!

fast jag tänket på det så vet jag att det aldrig kommer bli, jag har en önskan någonstans.
Det är rätt sjukt om jag tänker en extra gång, men drömmar som aldrig har slagit in, kanske inte bara har varit två gånger? (:

Ja, killar på vykort och ta fram det när man vill, snälla gud kan du fixa det? haha

tagga inför fredag till tusen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0