sova borta vecka

kan börja med en nästintill underbar vecka.
Måndasg efter jobber kom Stina och vi tog en sväng. hem till henne för att mysa framför tvn och en pizza. men vi måste börja med att vi nu varit med om allt. skulle parkera hennes bil utanför garaget. Ser något konstigt och det visar sig vara några kossor. "står dom utanför?" går in och hämtar en ficklampa visar sig att dom står utanför hagen och dom har rymt! galet nervös som jag va ringer Stina Peter och uppger våran panik. försöker så att som ska gå in "/3 lyckas vi med. den andra går mot oss och nästan börjar springa. Vi tar några snabba steg och bara skriker, men vi lyckades få in kossan.
Jaja, vi kollade på Mamma mia med John och sen sova.
tisdag: dududodu marieberg. hittade spel, två par skor och massa hår&smink saker. sen blev det en mys kväll hos stina till. Med fix av hela kroppen, mysigt.
onsdag: mindre mysigt att gå upp tio över sex, jobbet. slutade halv sju coh väntade på marre som jag skulle sova hos på kvällen.  åkte förbi brändåsen och ut i ingenstans, kollade på tv coh drack te. pratade nästan till halv två och så ringer klockan återigen (torsdag) tio över sex för en jobb dag till åtta, fast det gick bra för det va jag och Marre som stängde.
trassel och helt slut när jag kom hem.
Fredag: underbar morgon, pigg fast jag inte sovit någonting på natten. klockren dag och slutar nu med myskväll med mamma och en idolfinal!
ska jobba imorgon och sen blir det utgång. en riktigt jävla utgång! hoppas jag iaf.

börjar nu oxå bli sjuk coh har nästan helt tappat rösten, men jag dör inte för det!

en snabb dusch och lite idol kanske.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0