so what

nog om ingentig vet jag just inte vad jag ska göra.

singel livet va det ja, om man ska sammafatta det lite sådär känns det inte som jag varit singel sen jag gick i sjuan och första kärleken med Kriztofer. helt sjukt!
utan att klaga på att man känner sig jävligt ensam så är det ganska skönt, aldrig behöva tänka på vad man ska göra alla dessa "måsten" jag får gå vart jag vill, känna att jag har tid kvar till allting annat.
känns jobbigt när man pratar med folk alla säger att man ska hälsa till Patrik, mm visst men som nästan alla jag pratat med sägs det att det är fåtal som håller hela livet. det är bara att inse det. Kanske träffas senare ch det klickar till läskigt det här med kärlek.
Just nu vill man leva i nuet och inte tänka framåt. fast man måste och jag har satt mig i en hård sitts själv.

men jag hoppas tomten kommer med lite nyheter så allting blir bra.

nattinatt, så jävla sant!
haha helt sjukt

Kommentarer
Postat av: Anonym

men du beterdig ju inte som singel direkt??

2008-12-18 @ 22:39:24
Postat av: Linda

Nähä? hur beter sig en singel då?

2008-12-19 @ 14:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0