sju timmar kvar på 2008

- Gjorde du något i år som du aldrig gjort förr?
För mycket saker. Va i turkiet med bara mamma, tog studenten, började jobba på Maxi.
Vurpat på cykeln och fick hjärnskakning

- Höll du några av dina nyårslöften?
Tror inte på nyårslöften

- Blev någon av dina vänner förälder i år?
Nepp

- Dog någon som stod dig nära?
Patriks gammelfarmor Viola

- Vilka länder besökte du?
Turkiet

- Är det något du saknat år 2008 som du vill ha 2009?
En riktig sommar

- Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
5/6-08

- Vad var din största framgång 2008?
Första riktiga jobbet

- Största misstagen?
Dom är väl ganska många med det största måste nog vara cykeln

- Har du varit sjuk eller skadat dig?
Som redan nämt cykelolyckan som jag fick släpa med i sex veckor

- Bästa köpet?
Min bil!

- Vad spenderade du mest pengar på?
Måste vara när jag köpte bilen. Annars är det kläder&skor

- Gjorde någonting dig riktigt glad?
Jätte mycket, men bästa dagen i mitt liv måste vara studenten. Va överlycklig hela dagen

- Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2008?
Oj, allt för många. ingen nämnd ingen glömd

- Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jadu, en bra fråga men jag hoppas jag oftast är glad

- Vad önskar du att du gjort mer?
Åkt utomland en gång till

- Vad önskar du att du gjort mindre?
slösat pengar på kläder&skor

- Hur tillbringade du julen?
Med familjen hos kussarna

- Blev du kär i år?
Jag va kär hela året

- Hur många förhållanden?
Hade ett underbart förhållande

- Hur många one night stands?
ett dåligt svar, kan väl inte säga någon direkt

- Favoritprogram på tv?
Top Model, paradisehotel

- Bästa boken du läste i år?
Magdalena Graaf

- Största musikaliska upptäckten?
Gjordes det någon?

- Något du önskade dig och fick?
Fick allt jag önskade mig utom....

- Något du önskade dig men inte fick?
Resa till ullared

- Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Va hemma med släkt och patriks familj

- Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
maugen

- Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
lugn

- Vad fick dig att må bra?
Familjen och vännerna

- Vem saknade du?
Alla gamla vänner

- De bästa nya människorna du träffade?
Minns inte mycket från i våras med nu på senare är det Sara, Linnea&William

- Årets sötaste?
Alica&Abbe

- Årets största kärlek?
Den med Patrik

- Årets besvikelse?
Att jag är klantig och gör bort mig

- Årets bästa?
Vännerna helt klart

tack år 2008 nu ser vi morgondagen i ett kalas och hoppas att år 2009 börjar bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0