Pang dagar

okej, julafton, juldagen, annandagen och idag dagen kan jag inte klaga någonting på.

Efter många om och men så blev det utgång på juldagen. helt impuls så skickar jag lite med carro (en dagis kompis jag inte träffat på tre år och säger att hon ska hänka till satin) Så jag och mamma hämtar henne io stan för att vidare lämna alla säger där vi får stå, 19 missade haha.
Till Cocco där det är ett gäng och sen upp på stan, Satin det va väl sisådär. blev lite för mycket som man märkte när man gick hem men ingen olycka skedd så det va ju fina tider.
upp på annandagen för att träffa mamma nio på stan, men jag ändrade den tiden till tio. Sp bakis så man känner hur man luktar va det en trevlig dag!
Blev som en helt ny garderob och det är alltid bra.
Sprang upp på stan idag en snabbis, hittade äntligen min svara skinnjacka och hittade lyckoosten en ljusbrun oxå. Mamma skrattade som tur va.

Ska träffa Stina senare för att ut och gå.
sådär ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0