nyår!

hör och häpnad Linda har hittat en nyårs klänning!
Igår kväll va den en ala mys Elina&Linda. eftersom vi inte träffats på två månader hade vi för lite tid&för mycket att prata om att vi tappade tiden nästan hela tiden och missade nästan bion.
Hämtade henne sen in till stan, hm och där hängde klänningen fanns i 34 och satt som kudden i sängen. och massa annat oxå.
vi käkade på Bamboo för tusing va gott det va och sen springa till bion. Den va ju så klockren, för bra nästan! så va det bara jag&elina och två till så man kunde ta massa plats!
dagens åkte jag&mamma till marieberg. Hittade julklapparna dom sista. Köpte oxå jeansleggins som jag tänkt på länge.
Glömde nämna gårdagens köp: Mössa, tröja, (nyårsklänningen), underkläder och lite smått.

är i behov av nya skidglasögon och igår hittade jag kärleken. mamma mia va dom va snygga. Pappa skulle fixa det på något sätt sa han så att tomen kommer med dom (:

tralala, fick en kommentar "du beter dig inte som singel" hur gör man då?
hur man beter sig som icke singel kan jag förstå men annars vet jag inte.

eh nog om det, dax att kolla på skor till nyår då folket! (och skumpan är fixad)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0