life is life

igår när jag satt coh pratade med mamma&pappa och dom gav mig råd. pappa tyckte visst det va jobbigt eftersom nu har jag blivit helt sjukt lik mamma. Haha
så mitt i allting drar han fram en skiva som han hade beställt, han sa att han tänkte just på mig när han bara såg den. han hade inte en susning om va det va för låtar. jag lyssnade på den och den andra låten på skivan är sjukt bra.
Men... jag vet inte vad skivan heter eller låten. och jag tänker inte gå ut till bilen och kolla.

och förut fick jag reda på att min gamla tyska lärare har gått bort, vissligen gillade han inte mig och jag tror att jag gillade honom mycket mindre. men med take på att man har haft honom och sett honom i tre år känns det iaf. man sörjer med hans anhöriga!

jag har ingenting att klaga på annars, det leker. men det är jobbigt, hur fan ska man förklara allting?
Becca skickade sms imorse "utgång frimis imorgon"  jaha jag va väl på. eller?

jag måste säga någonting, det är bara jobbigt annars

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0