Julafton

Då kan man säga att mer än halva dagen har gått. Öppnat alla paketen, ätit julmat och kollat på kalle.
Julklapparna kan jag verkligen inte klaga på. Fick exakt det jag har önskat mig och lite till..
Kameran kanske kan komma till användning imorn om det blir utgång, men efter den hör dagen och dessa kusiner har jag precis vaknat upp up en lite powernap.
Man får skylla på att man gick upp tidigt och inte är van och leka med barn.

kvällen blir så lugn som möjligt med kanske en ut och gå så man försöker att julmaten inte syns för mycket.

Mamma har gått och blivit sjuk oxå, så farmor kan man nog stryka imorn. men jag villvillvill hem till dom!

God jul på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0