helgen

hur ska man förklara helgen? bådå plus och minus.
Lördagen blev att träffa matilda i stan och traska runt lite hittade ingenting. Hem och hämta grejer sen in till matilda igen, förade i lagom och fixade oss. Vidare till kumla och Sofies 20års kalas. trevligt med folk och allt men det tunnade år och jag och Matilda satte oss på tåget till örebro, gick till håkan där det va mycket trevligt folk. Taxi till klaras och där någonstans började allting bli minus, hemgången va mer än minus men jag somnade efter många om och men.
Söndagen tillbringade jag hela dagen i stan. kollade på innebandy ute och gick som va väldigt skönt eftersom huvudet inte ville riktigt som jag.
Matchen vann dom med 21-4 eller något liknande. Sen va det bara att lägga sig i sägen och sova medans en dåligt film va på tvn.

dagen till ära bli att mysa lite med familjen sådär dagarna före jul. men det känns verkligen inte som jul men det får man ta.

jag har själv satt mig i sittsen och det vet jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0