blev fel

inlägget som publiceterades idag skulle vara igår men det är som det är.
Igår träffade jag Stina och som vanligt va vi ute och gick pratade i massor och så åkte vi skulle lilla butiken&kumla med det sista i julklappsvägar.
Senare på kvällen ringer min kära bror och att jag ska kolla buss men av erfarenhet vet jag att sista går tjugo över tio och klockan är halv elva när han ringer. Och om han och Johan (knas) slår ihop sina smarta knoppar så går det som det går.
Och jag tackade ju inte nej att åka in till stan och hämta honom. bland första gången på dagen jag kände att jag blev glad. (nästan)

och så när vi äntligen hade kommit hem så somnar jag nästan direkt.
Så imorse skulle jag va lite duktig att gå upp tidigt, men jag orkade verkligen inte. Någon jävel ringer fem över nio och väcker mig. Tänkte att det skulle vara mamma men icke ringde till farmor och icke hon heller.  men skönt att komma igång sådär på morgonkvisten.

jätte fint väder, skulle vara jätte skönt at rinda idag kan jag tänkte mig!

måste slå in alla julklapparna oxå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0