vilken kalas lördag!

vet inte vart jag ska börja eller sluta efter gårdagen. haha
Fredagen va jag hemma hos patrik och hade lite mysigt och tog det bara lugnt tänkte att det skulle bli skönt med sovmorgon men tror du jag fick någon? ha vaknade sju och kunde verkligen inte somna om. bad luck! åkte hem eftersom patrik skulle jobba och fixade till marieberg. Väl där träffade jag lena, ida coh Matilda käkade och köpte endel :) sen börja ladda för kvällen.
Fixade mat så kom jocke, jennie, Hanna och elina käkade och blev efterrätt! att det va den som gjorde susen på kvällen kan man säga. Massa melon, vindruvor och jordgubbar med sockerdricka och sprit men jag tror jag missade sockerdrickan. Vidare till kortspeladet, när man fick bestämma regel "Man får inte skratta" " man får inte säga varandras namn" " man får itne sjunga" plus att vi va tvugna att ta bort vattenfall och bytte till att man skulle dansa så fult man kunde. och elina visade prov på det :) kan ju med ge att vi sex som satt där blev på topp. på riktigt! under kvällen någongång kom Widing&carl sen Nille, alex och Pierre. och fråga mig inte när alla gick hem. vet att jag vaknade upp i mammas säng och hade sovit för skönt! :)
 idag har jag kollat på fotboll och tagit en powernap. nu blir det kolla tv och sova.
patrik skulle tydligen sola i solariet så det måste jag fixa nu.

Men jag lovar att det kommer bilder från gårdagen. Haha

(Min fot gillade inte att jag gick på den igår. Fan va ont jag har!)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0