soppa torsk

helt slut, verkligen
veckan har varit ganska hård och slutade inte helt bra. sovit halv taskigt varje natt och gått upp tjugo över sex varje dag. jag klagar, jag vet men det är jobbigt.
slutat fem hela veckan.

Måndag: Jobb,jobb,jobb
Tisdag: ledig och en sväng till marieberg med patrik, Lena&ida (jacka till inköp!)
Onsdag: Jobbjobbjobb
Torsdag: Jobbjobbjobb, kalas direkt efter hos patriks mormor
Fredag: Jobb 7-20 13 timmarkan inte vara bra

idag vaknade jag upp när patrik skulle iväg oh jobba sju. så går jag med å att vara sällskap på frukosten. och jag känner att min kropp inte orkade med gårdagen. idag blir det nog träff med Hanna. saknar ju alla för man aldrig hinner träffa dom. nästa vecka jobb alla dagar utom söndag. oh, jag kommer vara död!
för sa om hanna va sugen på krogen eller gå på bio med lite sitta mm? och maieberg innan.. eller stan.

ja, käka loite frulle och sova lite. varför inte? basse skulle ringa senare om det blev akutjobb. men jag orkar inte.

oh, bara klaga

patrikhjärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0