pic

                               


                                                                                                                                                                                                                                                                                    



                                                                             

bild:
1. Jag och jocke i ett bra stadie.
2. matilda och Elina
3.Jennie
4, Hanna
5, Jennie, Matilda&elina
6. Hanna, jag&jocke
7Jennie, matilda, Elina, Hanna&jag
8, Jag&jocke

tyvärr blev det inga bilder senare på kvällen men jag vill medge att det va roligast i början! tack för att ni gjorde min kväll:)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0