ladda

oh, in till stan sen utan att veta vad man vill göra. ska iaf blir kul att få träffa Hanna.
jag har ångest, hur kunde jag tacka ja till tisdagen? kommer bli nästan 60 timmars arbvecka till den som kommer. jag kommer avlida.
vet vad jag ska ha för kläder på mig nu iaf. bara att börja fixa sig. och jag hoppas verkligen att mamm kan både hämta och köra mig in. iaf köra in eller hämta? oh jag vet inte. nu vill jag bara tänka på att fixa mig. sen nu måste jag laddaladdaladda. kan bli utgång kan bli sitta och kolla på film.

OCH

jag har kollatpå minnen. bilder, oh jag vet itne vart jag ska ta vägen på vissa. När stina sitter vid stenen hos simon haha. jag har nog allt för mycker bilder. men nu ni. ska jag kolla vidare


patrik&linda

Kommentarer
Postat av: Hanna

haha, då var nog stina den konstigaste stina jag någonsin varit med om!

2008-08-09 @ 16:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0