arsel

veckan har varit görbra! tills inatt. vaknar upp vid tolv, kan verkligen itne andas, så va man vaken halva natten och vred och vände på sig till man skulle till jobbet. klarade en timma sen va det hemgång. sov för länge så nu vill jag bara sova mer. men jobb imorn sen ville pappa ha med mig på speedway och jag ställer ju upp!

blivit en trend nu, sju par skot på en vecka, mamma är galen och jag är glad. fyra stövlar och tre andra. massa kläder oxå.  puh nu måste jag snart lägga mig, får ställa klockan så jag får se paradise hotell!



Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag var också på speedwayen, men såg inte dig :P

2008-08-28 @ 12:19:32
Postat av: Linda

Jag såg din pappa :)

2008-08-30 @ 08:40:52
Postat av: Hanna

Men, jag var ju med honom. och emma. weird!

2008-08-30 @ 15:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0