Vearme

       Raga   vs     Oasis                


Ja värme som värme. Härromdagen hade dom 32´ hur skönt skulle inte det vara på en skala 10-10?
förra året vi va där var varmaste dagen 43´i skuggan. visst var det varmt men dom dagarna det var så varmt va vi ute mest hela tiden.
Tippar på att det kommer ligga vid 30´ när vi åker. Skapligt skönt, och farmor ringde igår och frågade varför vi ska åka veckan innan studenten. Svarade ganska enkelt
- Andreas har tjatat på mig nu att jag inte ska cansersola och då gör jag honom en tjänst så jag åker utomlans.

Ganska sugen på att beställa en till. Men då kommer problemet igen. Med vem? Lisa&hennes kompisar skulle åka den 9 juni men då kan inte jag. Bajs!

sådär tema kvällen är bokad. yeeees

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0