Morfar

klarade av denna dag oxå. Skolan samhäll&religion och fick träffa Stina!  Ett minus är att vi aldrig träffas längre och då menar jag verkligen aldrig.
Svenska så slutade vi. Gick med födelsedagsbarnet till hennes tåg så gick jag upp till morfar. Fikade med honom på krämaren så skulle då min bror som har ett lokalsinne till noll komma. ja, efter mycket letande hittade jag honom. Åkte hem.

Så, morgondagen kommer tillbringas med Madde&Lena i köket på Maxi. alltid bra att jobba lite. Tors&fre blir skolan sen lördag jobba.

fan rentutsagt va jag längtar till värme. hur kallt känns det inte som det är utomhus? minus och jag hoppas på att det blir sådär jättebra väder så man hinner bli lite brun innan man åker.

sådär kolla lite topmodel och sen åka till pålsboda blir toppen!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0