kör över mig dag

okej så riktigt illa är det inte med på bussen hem igår va det varning.
Kvällen igår började hos Sanna med singstar och massa skitsnack.
Bowligen började sex och vi glömde bort tiden så vi kom tjugo över. (fint folk kommer alltid sist) Och vi var verkligen sist oxå.
Tänkte åka hem efter men dom drog mig som tråkig coh följde med till sanna och halva maxi va där.  Sedan vidare (i en ferarri) till stan och björnstugan. Va fyra när vi kom men va fyra hundra när vi drog.

Kan ju då i dimman komma ihåg att jag va helt kass på bowling. det lite onykter gjorde jag inte bra.  Om jag har tur fick jag en spärr.

Dagen ser fin ut och hoppas på solning om det är varmt.

Sådär lördagen känns fortfarande

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0