aprilapril

wohou, jag ahr inte blivit lurad än jag har inte lurat någon än heller.
dagen till ära började med att jag verkligen itne ville gå upp ur sängen. hur kan det vara så skönt att ligga i en säng?
buss för att ha samhäll, privatekonomi&vardagsjuridik hur kul är det?
Religion och så ett kostis prat med svensa&ensgekska läraden så jag slapp att vänta flera timmar på en lektionen.
Hem och det blev varmt = stallet coh ut och rid nu Linda!

Var ute i 1 1/2 timma för skönt! Hann och träffa på en fågelskådis:
- Jag har sett första lärkan nu.
kul för honom tänkte jag när han sa det till mig och galloperade vidare.

När man kommit hem nu och börjar känna efter känns det som om min jumske inte gillade det där till 100% . men vad gillar den?
 Spinningträning igår med sunkan. sista sen är tre gräs träningar i veckan och mindre än 1 månad kvar till seriepremiär!

träffa ida senare och så är man ledig imorn! Hoppas att plutten kommer senare oxå

PUSS på första april

bild från fredagen:


HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0