Underbart!

Oh, äntligen klarat första körlektionen igår. Va tvungen att byta till hallsberg, så åka dit till två.
Fick lotta som va hur skön som hellst. Fick tre lektioner till om jag inte klantade till mit riktigt rejält så va det klart sen:) Känndes hur bra som hellst. Efter åkte mamma och jag till marieberg. först Ikea hittade endel saker där. Sen skulle hon handla mat, och som dom sa på tvn igår. "Skor köper man så mår man bra och blir glad" det stämmer så jävla bra.  Har sagt till mig själv att jag itne får köpa mer men kan verkligen itne motstå alla skor som finns. Så det tre par till. ett par röda stövlar, Silver skor som jag genast blev kär i och ett par vanilj vita stölvar. mamma sa väl inte så mycket, men skartta gjorde hon. SOm pappa sa när han kom hem. " jaha, nu har du väl 37 par skor?" stämmer ganska bra.
Träning oxå. skönt att röra på sig lite. Blev ett riktigt målkalas, redan nämt men vann ändå över laxå med 1-0 så jävla skönt att slå dom. Så på lörda äre latorp som står näst på tur. hoppas det går lika bra då!
Ska hälsa på min kära farmor och farfar idag.  Helgen tillbringas med Helen. Fredagen blir väl lugn men lördan blir väl lite fart i på kvällen. Oh, längta till nästa vecka:)
Men som jag sa till Lisa igår, Jag börjar fan bli gammal. Somnade nio i lördags kväll. vilket liv har man då? herregud.
Nej skolan snart då. Religion och idrott.
Najsbajs



Saknar för mycket

Kommentarer
Postat av: Lisa

Beroende av skor kanske ? ;P

2007-09-27 @ 15:48:58
URL: http://liiissa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0