Onsdag

För lite skrivande för lite av nästan allting känns det som. EN galen mamma kommer man snart få efter sig.
Blev marieberg idag på håltimman och fyra par fyra skor. (= 15 par skor på ca 2 månader) inte allt för popois hos mamma Irén. Men skor är kul och det kan väl aldrig bli förmycket av något:) SÅ hittade jag en lång skjorta och ett bälte. (jag är inte så teknisk så det får bli bilder på bdb^
Imorn far jag iväg till klunkhyttan och som det känns nu kommer jag väl aldrig därifrån. Hej spöke!
Skämt o sido, jag vill verkligen inte åka. tvåorna kan man säa hej till i skolan. Sen sova i tält i minusgrader? nej jag vägrar!

Gårdagen gick jag på stan oxå och hittade min drömjacka. Inte för att det är snygg snygg men jag älsakr den verkligen. Röd everest mer kärlek åt den!

Nej packa nu och sen fotboll. Pålsboda-rynninge Lycka till :)

jag saknar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0