Onsdag

vi-dagen. tog beslutet redan igår att skita i denna trevliga dag och hälsa på alla treor. men när man väl gick upp va jag lika glad för att itne traskat iväg eftersom det måste ha varit minusgrader när man väl skulle upp vid sju imorse. Men uppe med rasken tog jag tag i mig själv för att gå upp halv nio.
Åkte hem så kommer jag i mitt stilla sinne på att jag har glömt  nyklarna. Bajskorv. hade väl hoppast på att min bror skulle va hemma men han va iväg och jobba. knallar runt huset och ser att mammas&pappas sovrumms fönster är öppet. Så jag får gå till grannen och fråga efter lite vergtyg så jag får klinka upp fönstret. medans jag gjorde det kom sopgubbarna och kollade väldigt snett på mig. Men vad gör man inte? kom iaf in efter många om och men. Dagen bjuds på att åka till kumla sen marieberg för att hitta lite klappar.
På tal om. varför säger man inte födelsedagsklappar? man säger ju julklappar?
nej fix inför det där.
grattis gottfolk!

saknart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0