Lördag

Sådär, fredagen klar. Skulle ju som planerat gå till thomas och det gjorde vi. Men va väl där i 10min sen åkte vi vidare till sannahed. lika tråkigt som förragången va det i början, men sen blev det kul! sköningen som är totalförälskad i Elina 1-0 till den grabben!
Som jag skulle ha sagt först, 18.00 när jag skulle åka iväg till elina, så ringer min tränare och berättar att vi ska jobba 09.00 på lördag morgon, (idag) jahap.
Aja, vi skulle åka hem vid tio hade vi planerat med efter ha hjälpt killen som skar upp hela hälen och dörren som gick sönder så kom vi hem vid ett.. Efterfest och jag va jätte på. men när vi kom dit så blev jag för trött och nästan somnade. Så då tog jag beslutet att åka hem och sova.  Jätte skönt! klockan skulle ringa halv nio med på något alkoholmhalt sätt har jag stält klockan fel så den ringer halv åtta. tacks! upp och jobba. hemma halv tolv och fixa sig lite sen in till stan för att kolla på tyg till balklänningen. (ja, jag vet lite tidigt men skönt att ha lalting klart så annika kan börja sy så det blir bra o fint) HIttade det perfekta som det känns nu iaf. Älskade färgen direkt! hem och sen vare iväg till Åsbro för att se innebandy. Vann med 4-2 grattis boooooys! Hem och så äntligen lite mat.
mys kväll med elina nudå. men hon är för sugen på att dricka så jag ska göra folket sällskap iaf! blir sov tidigt ikväll. Imorn ska jag ligga och dra mig hela dan!
Och mitt hjärta åker utomlans imorn förhoppningsvis. Naaaaaje.
Aja, nu kom Elina igen. Hare najs











Kvällen:
VIll va lite som alla andra. . .

Skjorta:  Pappas garderob
Halsband, Örhänge, armband och leggings: Hm
Skärp: Lindex
Väska: Sisters
Till det blev svarta pumps från skopunkten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0