Hatar verkligen sånt härnt

Igentligen tror man så mycket men inget är sant.
Man kan inte förstå hur allting bara kan gå runt hela tiden.
"Jo men jag lovar jag har hört det"
Nähä? inte så jävla konstigt om det kommer från dig/er.  där kan man vända rygger åt två håll
Jag tycker verkligen om er det gör jag, men det ska alltid va så. ryggen det är bara ryggen som pratar
Nej jag tror jag lägger ner det där nu.
Hur pallar ni?

trevliga va att jag har fått tillbaka min hörsel nu. Tacktack!
Dagen blev att åka in till skolan utan lektioner och träffa lisa sen ut och käka.
 jätte trevligt och mysigt!
Imorn blir väl speedway som det ser ut nu och sen ut och fiska kräftor på natten.

mys sov i frövi på natten sen kolla fotboll innan partyt på freda. jag längtar!


förstå, jag saknar dig verkligen*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0