Tack lov och dö skolan!

Hel skönt lov. Med massa mys och påhittiga saker. Linköping en dag. helt värt det om man får säga så!
helgen vare mys med Patrik och fyllechaffis på lördagen. Kollade på innebandy igår sen till pålsboda och sova.
Dagen var det skolan en stor del. Hem och träffa stina och kollade posten. NEJ fick körkortet idag. Patrik kom och vi åka till kumla hämtade det och köpte mjölk, jo stina nu har vi mjölk hemma:)   Men turs nog såg jag inte sådär förskräklig ut som jag väl trodde. tacka för det!
Imorn är jag ledig så då snor jag bilen och tar mig en runda till marieberg. blev ju lite pengar sen lördagen så det är bara att passa på!
Kanske lite julklappar?  skulle va skönt och få sånt klart redan nu!
hoppas att träffa stina oxå kanske? får se vart dagen tar vägen. eller om hon hänkar på dit med sin rika plånka! :)

Nej, varit ute och sprungit med Patrik som just nu ligger i solariet. Efter ha sprungit en bit får jag syn på en älg så det är bara att vända. med lyckades komma upp till någa km tack för det!

PUss på allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0