Kommer aldrig glömma det

Oh, när jag tänkte på det igår så fattar jag inte hur jag kunde bara prata med den. SÅ jävla hemsk sak.
Inatt har väl varit den värsta natten på jag vet inte hur länge. Vaknat gråtade och jag vet inte allt. jag hatar att komma tillbaka till det för jag blir så jävla orolig. kan inte släppa det bara. Vet att det aldrig kommer hända igen men om allting bara släpper nudå? fan, varför? Varför händer det saker som det här?
 Får hoppas på ljusa tider snart. hatar att komma ihåg drömmar, drömmar som är verklighet. när man kommer ihåg ditaljerna så säkert.

Oh, hoppas dagen blir bättre. marieberg heldag!

Jag älskar dig, kommer alltid att göra det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0