jag ger mig

Hatar och då menar jag verkligen hatar torsdagar! Sämsta dagarna på hela veckan.
dagens bjöd på en snabbis inne på marieberg innan jag började. HIttade en mössa som jag ahr letat efter hela hösten/vintern. Underkläder och lite smått och gott.
Bröd i butik jag kan skänka pengar till den som går på dom lektionerna ist för mig. Bajs på dom! Hem och såg att min mobil hade kommit. Äntligen säger jag bara. nästan fyra veckor sen nu. SÅ bort med den gamla och hej på den nya.
Morgondagskvällen blir troligen ut och käka, mys faktor 10!
snart är farmor på ingång, vad ska hon säga?
Klippte lugg igår och hon kommer väl inte känna igen mig. EH, får inte va så illa. Är iaf jätte nöjd!

Patrik hjärtat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0