Dagarna efter dopparedan

Tack för en underbar julafton, tack för en underbar juldag!
Fick allting jag önskade mig, nästan. Mina efterlängtade oboy skedar kom inte från tomten. Dom kom på annandagen. in jacka kom på annandagen, men en arg blick från mamma.
Fick:
Damsugare, Mixer, Kaffebryggare, Benvärmare, knästrumpor, pengar, spegel, licor 43 (mumma), skedar, micro, just precis sju kastruller,  present kort, smycken, ja måste man komma ihåg allt? nejtack.
Juldagen vare att fira med patrik och hans familj,
Patrik fick jag,  min guldklocka, mössa, vantar, peterpan filmen, flicetröja.
Fam larsson, Kudde, örngott, present kort på hotellet (inväcklat), två lasse åberg glas som jag samlar på. Okej kommer inte ihåg mer.
Underbara dagar iaf!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0