Annandagen med utflykt!

annandagen började med en sävng på stan, vidare ut på aspholmen och köpa min jacka:)
Kvällen blev det utflyckt till nyköping och hämta Dannes kompis Ralf. Så väl framme där på flygplasten ( 21.15) SÅ skulle planet komma in 21.50. Vi satte oss och vänta, kom varken folk från "ankomsten" eller något flyg. vif 22.15 hittade jag en tv som det stog lite saker på. jo planer var försenat till 22.30. okej, började smått prata med Danne för att veta att det var rätt plan. Nej han hade inte en aning var han åkte ifrån, och efter ett tag var han tom osäker på att han skulle komma till nyköping och inte örebro. Ja, är det inte min bror upp i dan?
Kom massa folk från ett plan som hade landat. Glasow okej han åkte iaf inte därifrån (han är från holland)
Nej så kom ett till plan från einhoven. och sådär när klockan var 23.05 så kom han. Tack för den resan.
Så åka som en fartdåre till katerineholm för att hinna äta innan tolv.
Tio i tolv är vi framme och åker in på statiol som stänger 24. Tro fan på att det är stängt!
Åker vilse och hittar ett donken som stänger 24. Fem i kommer vi in springandes.Tack för mat iaf!
va hemma till ett.


 Min termos som jag inköpte på annandagen
 Inköpen, Tunika, jacka, tröja x2 ,smycken

Puss på julhelgen
och ikväll blir det nyår pepp! Woooooohoooi

Kommentarer
Postat av: Annsingen

Lyckad shopping det:)

2007-12-29 @ 14:57:19
URL: http://lillanslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0