Onsdag

Får väl börja med ett grattis! Visste at du skulle klara det på något sätt. Ja, körkort tar man ju bara en gång i livet får man hoppas.
Dagen ahr jag inte gjort ett skit mer än att varit trevlig mot min mamma som är halft döende känns det som. Ska in till stan nu och fika sen ska jag träffa Lisa för att börja ladda inför morgondagen. Ikväll blire middag för två med Stina. Känns som man inte har träffat henne på evigheter fast man träffade henne igår. Blir en gammal översovning hos John sen skolan halv tio. Nästa fråga är hur jag ska komma upp? Det fixar sig väl alltid.
Är väl nästan överladdad till lördag. Hardcore superstar, lillasyster, Sahara hotnights, Crashdiet och neverstore. Naaaaajs!
Påtal om, när man snart fyller vare dax idag att kolla om man kunde något på körkoret. efter jag inte har kollat i boken än ville jag va lite action och pröva ett prov iaf. Jag skulle väl bli nöjd om jag fick hälften rätt (35/70) men trot eller ej fick jag 54 rätt. mamma va väl nära på att slå bakåtvålt och jag va väl nära på att göra en elina ala buller och göra en bakåt vålt med stolen;b

Nej nu ska jag dra mig. Sovhelgtresvälj?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0