Hårt som fan


Okej, vill sammanfatta fredagen och lördagen. Fredagen vare trevligt men jag hade mer förväntningar trodde det skulle va en såndär fest man aldrig skulle glömma. Visst hände det kasnke saker som man inte ville skulle hända som man aldrig kommer att glömma.
Lördagen va jävligt seg, men efter utklädseln på kubben och förfesten hos petra vajag lite på. Men misspepp när jag kom till jocke. Men efter jag coh Daniella blivit jagade av ormen så jävlar va kul jag hade. Hjortvallen is the shit! eller kanske inte. men kul hade vi! Den kvällen trodde jag inte att jag skulle komma ihåg något sådär speciellt. men det hände saker för mycket! Haha ja, hur man lyckas med allt är ju en annan fråga.
Men mången tacken för sista helgen på sommarlovet och förhoppningsvis sista helgen på ett sommarlov i hela livet.



Känns depp och skriva, men jag kommer aldrig glöma det. ett år sedan idag, just idag. dagar som denna så börjar man förstå hur mycket vänner betyder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0